+|Mx+ clan Maestro X
October 18, 2019, 01:03:54 am
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Welcome to +|Mx+ clan!   We have an arcade and links and also a chatbox!!
 
  Home   Forum   Help Search Arcade Gallery Links Staff List Calendar Members Login Register  

Double Claning


Pages: [1]   Go Down
  Print  
Author Topic: Double Claning  (Read 441 times)
[LaD]Death_First
Clan Newbie
*

Karma: +1/-1
Offline Offline

Posts: 21


View Profile
« on: April 03, 2007, 07:49:13 am »

Ok dino isnt giving me stragit awnsers so im gona ask it here

1. DOES UR CLAN DOUBLE CLAN?HuhHuh?
2. If so then w/e
3. if not peebrain i guess joined u and pup is with me because pup left u guys saying Double claning a leagal witch made no sence 2 me and kinght is also in lad and mx

plz whats your god damn rull
Report Spam   Logged

DinocoX
Clan Leader
Clan Newbie
*****

Karma: +6/-0
Offline Offline

Posts: 47


Bamn!


View Profile WWW
« Reply #1 on: April 03, 2007, 08:42:20 am »

Ok becuase if you double clan and ur clan and the other clan ur double clanning wit is having a clan war and you dont know which clan ur suppose to war wit.
Report Spam   Logged

don't click this link...
/"/""\"\
\"\""/"/
\\:.V.://
Frost
Clan Newbie
*

Karma: +2/-1
Offline Offline

Posts: 13



View Profile
« Reply #2 on: April 10, 2007, 10:06:05 am »

We should keep this simple

keep the klans seperate but have all members of both clans ringers if needed

more of an Alliance then a Merge


and we can still scrimm

tell me what ya think.....
Report Spam   Logged

Frosty }}}+|Mx+Clan{{{
[LaD]Death_First
Clan Newbie
*

Karma: +1/-1
Offline Offline

Posts: 21


View Profile
« Reply #3 on: April 12, 2007, 02:38:28 pm »

We should keep this simple

keep the klans seperate but have all members of both clans ringers if needed

more of an Alliance then a Merge


and we can still scrimm

tell me what ya think.....
ok ive been off the form for awhile and know about the nave thing if u guys want 2 be allies its cool with me
Report Spam   Logged
DinocoX
Clan Leader
Clan Newbie
*****

Karma: +6/-0
Offline Offline

Posts: 47


Bamn!


View Profile WWW
« Reply #4 on: April 12, 2007, 02:47:11 pm »

nah double clanning is just bad imagine ur in LaD and Mx and Lad is scrimming with Mx and your on and you don't know who you are going to war with.
Report Spam   Logged

don't click this link...
/"/""\"\
\"\""/"/
\\:.V.://
Demolution
Clan Newbie
*

Karma: +1/-0
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8


Ain't it sexy??


View Profile
« Reply #5 on: April 12, 2007, 03:39:20 pm »

Now that CD is created, and its a merge between Mx and USA, are we allies?? I mean we are technically a merge (mx+usa).

p.s. We need a bit more server space, or something. Maybe one of us can get another server, because if CD decides to grow, wtf will happen to Mx??? But of course there is the issue of trust...
Report Spam   Logged

"Everybody wants to go to heaven; but nobody wants to die.
.
.
.
I will meet you all in hell."
[LaD]Death_First
Clan Newbie
*

Karma: +1/-1
Offline Offline

Posts: 21


View Profile
« Reply #6 on: April 12, 2007, 06:22:42 pm »

Now that CD is created, and its a merge between Mx and USA, are we allies?? I mean we are technically a merge (mx+usa).

p.s. We need a bit more server space, or something. Maybe one of us can get another server, because if CD decides to grow, wtf will happen to Mx??? But of course there is the issue of trust...
hmmm... i see your consern
Report Spam   Logged
Demolution
Clan Newbie
*

Karma: +1/-0
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 8


Ain't it sexy??


View Profile
« Reply #7 on: April 12, 2007, 09:41:30 pm »

O i didn't mean to sound so solemn Tongue
Report Spam   Logged

"Everybody wants to go to heaven; but nobody wants to die.
.
.
.
I will meet you all in hell."
Nave
Clan Newbie
*

Karma: +2/-1
Offline Offline

Gender: Male
Posts: 21


View Profile
« Reply #8 on: April 12, 2007, 10:55:53 pm »

why the fck u wanna merge?

ur gnna make it Mx+Lad? lol

plus, why u want mx members anyways lol
Report Spam   Logged
[LaD]Death_First
Clan Newbie
*

Karma: +1/-1
Offline Offline

Posts: 21


View Profile
« Reply #9 on: April 13, 2007, 02:02:20 pm »

why the fck u wanna merge?

ur gnna make it Mx+Lad? lol

plus, why u want mx members anyways lol
i dont want 2 merge who told u dat
Report Spam   Logged
Pages: [1]   Go Up
  Print  
 
Jump to:  

Bookmark this site! | Upgrade This Forum
SMF For Free - Create your own Forum
Powered by SMF | SMF © 2016, Simple Machines
Privacy Policy